Underbara dag =)

Dagen idag har varit så perfekt så det inte går att beskriva.
Ni får tre bilder istället. Mera kommer imorgon!



Jag ska ta tåget hem, klockan är över 22 och det är underbara 17 grader


Svullna och trötta fötter efter en hel dag, men känslan av att kunna gå i
sandaler utan att frysa är obeskrivlig efter denna vargavintern vi har haft


Innan jag skulle hoppa i säng bestämde jag mig för en dusch och tog en närmare titt
på min rygg, aj aj aj!

Det riktigt bultar i benen och ögonen går just nu i kors. Nu ska datorn stängas och mina ögonlock likaså
men inatt kommer jag sova med ett leende på läppara!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj men Jesus! Stackare. Ja den första solen kan bli farlig. Jag brände mig på bröstet idag, röd som en aprumpa :). Pain!

Härligt med en härlig dag.

Tack så himla mkt för den fina och uppmuntrande kommentaren. Undra på att jag blev glad och kände mig aningen starkare efter att ha läst den.

Jag tar iaf en liten bloggpaus. Vem vet, jag kanske tar nya tag snart igen när jag återfår mitt normala icke gravidrubbade förnuft :).

Jag kommer oavsett fortsätta följa dig och dina galna galej! Du verkar vara en otroligt härlig person du med!!

Vi ses säkert i stan i sommar. Jag kommer definitivt besöka minst ett fik i veckan iaf :).

ha en fortsatt skön helg. Kramar från Jennifer

2010-06-05 @ 22:13:44
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0