Onsdag 100623

Hallå!
Nu e jag hemma, kom hem vid 20:30.
Planterade blommorna på balkongen och sa högt... NEEEEJ!!
Jag ska ju bjuda på fika imorgon på jobb och hade inte en tanke på det.
 Så det var bara till att knalla till närbutiken fort fort fort (stänger 21)
och handlade de heliga ingredienserna. Nämnligen banan och ägg.
Så nu är den smarriga banankakan i ugnen och jag passar på att skriva här,
bra va?

Igår var jag i Lund  och fikade med Agnes och Jenny.
Satt på Mårtenstorget och skulle äta.
Hade precis fått in drickan i väntan på maten.
Plötsligt hör vi ett plopp ljud. Ni vet samma ljud som när
man kastar en sten i vatten ungefär.
Kollar i mitt glas och ser att jag fått en stor härlig fågelskit i glaset!
Vi skrattade och sa "vad e oddsen att få en skit i glaset?"
Det var nästan bud på att köpa en trisslott!



I lördags var vi ute och åt som tidigare nämnt.
Det var trevligt och innan vi cyklade hemåt satte vi oss på
tychos uteservering. (inte en fjortis i sikte!)
Jag smakade en supergod ny cider, mumsfilibabba!! Har ni
inte smakat den innan så  kan jag varmt rekommendera den!



Sen blev det en sväng på Inferno och där tog jag världens godaste drink
nämnligen Mojito! Sen var jag hemma vid 00:30, skönt!

Sista dagen att jobba imorgon. Sen blir det Väla med Gross!
Vill hitta mig en snygg midsommarklänning.

Fick mess av Putte innan idag.
Och då kom jag på att jag saknar henne, det var längesedan vi sågs nu.
Man är ju van att träffas varje/varannan dag.
Så vi måste snarast boka in en liten date.



Mmmm nu doftar det ljuvligt hembakat här hemma.
I natt sov jag som jag anade som en prinsessa.
Det kommer jag nog göra inatt också tror jag.
Idag kan man dessutom säga att det är torsdag, om man vill förvirra det vill säga. ;)

Nu har jag precis mumsat i mig en burk fruktpuré.
Ja jag vet att det är för småttingar. Kan inte hjälpas.
Sjukt gott och nyttig. Ingredienserna består av:
Vatten, mango, banan, risstärkelse, vitamin C och citronsyra.
Dvs inget socker, hurray!!

Nej nog för idag. Mitt längst inlägg på sjuukt länge.
Kanske mitt längsta någonsin?

Ha en fortsatt bra kväll. Njut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0