Malin + Blogga = Dåligt!

Usch, jag har varit tvärkass ni behöver inte påminna mig om det.
Men som ni vet har jag ju börjat jobba och det känns inte
som man har tid eller lust att blogga.
 Men det ska vi nog ändra på!
Jag trivs jättebra och det känns super att vara tillbaka. 
Där är 8 nya själar som har börjat under tiden jag har varit tjänstledig.
 Emma har också lyckats få med mig till gymmet två morgnar klockan 7
och det känns himla bra att veta att man kan cykla direkt hem efter jobb
utan ha ångest över att ta sig in på gymmet!

Annars rullar allt på som vanlig tycker jag.
Känns mkt skumt att inte ha skolan att tänka på,
och trist att man inte kommer träffa sina vapendragare dagligen heller...

Har precis kommit hem efter en runda hos svärfar.
 Nu ska vi snart cykla hem till E & L med ett grillspjut på axeln.
Om inte cyklarna rullar baklänges i denna blåsten förståss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0