Liten sammanfattning...


Bild på hela klassen i Folkets Park.
Alla var så så
fina och stämningen var underbar!
Tack solen och tack alla klasskamrater för en lyckad dag.



Här står jag med min och Puttes present till Hanna.
Vi skulle på hennes examensfest och hade målat en tavla
som ska symbolisera våra två år tillsammans.
En väldigt intern sådan... Ni ser dessuotm att jag måste jobba på
min benbränna, det skiljer lite i färg från resten av kroppen!


Hanna är då verkligen en riktig merchandiser...hon hade tänkt på allt!
Grön duk, prönprickig servett, grönprickigt muffinspapper
 och en bedårande söt handgjord rosett i grön marsipan!
Hanna hade alltså gjort ca 60 cupcakes, de var så fina så att man knappt
ville äta dem. Hon hade verkligen lagt ner mycket jobb på dem, men se resultatet!
Så jobbar en riktig Visual Merchandiser!


Jag stack hem till pappa ett tag idag. Jag gjorde honom tjock!
Jag har en otroligt onödig app på min telefon, men den är såå rolig.
Man blir ca 50 kilo tjockare, höhö!


Nu blir det mys och film i soffan. Imorgon är det måndag.

Tack som fan!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Mala jag saknar dina inlägg, har ju inget och läsa på kvällen=(

Allt bra med dig? Skönt och jobba igen? PUSS

2010-06-08 @ 19:32:56
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0