Kräka av sig lite...

Usch vad jag har mycket som jag känner att jag vill få ut mig.
Inget av värde men smått som ligger inne och gror,
 förstår ni vad jag menar?
Man får handla vilka kläder man vill!
Jag hoppas att folk handlar det de tycker är snyggt i första hand... 
 Vill man handla kläder på Gina så gör man det.
 Vill man handla på H&M så gör man det.
Vill man handla på Spirit så gör man det.
Vill man handla på Marty så gör man det.
Men "skryt" inte om det!
Då blir det pinsamt...
 Har man pengar så är det ingen big deal att handla "dyrt".
Det är bara pinsamt att skryta att man handlat dyrt när man egentligen inte har råd med det.
För har man råd, behöver man skryta?

  //M


Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår preciiiiis vad du menar!! Har tänkt samma tanke väldigt nyligen! kraum

2010-06-27 @ 21:29:35
Postat av: EDEN

Ja kräk av dig bara. Lyssna inte på skrytmånsar, de är ju bara patetiska. Då är de kanske inte i själva verket så värst rika utan vill framstå som att de är det, genom att just köpa dyrt o sedan skryyyyta om det (som du säger!!!). O hur korkat är det inte att köpa dyrt om man i verkligheten inte har råd med det??? Megasuperkorkat om jag får säga mitt :).

Oooh Jabadabado har ju finfina toys, jag gillar trägrejer. Kul att du trivs så bra där! O två veckor är ju gött det med. Men sen när du har föräldrardagar så kan du göra som jag :)!!!

Ha en härlig jöbbevecka. Vi har haft det mysigt i trädgården idag men framåt kvällen blev sonen galen o jättejobbig så jag fick ett sammanbrott :). Hmm ska jag orka 7 veckor med Skrutt, ingen semester direkt hihi?

Kram/ Jennifer

2010-06-27 @ 22:29:13
URL: http://minlillavisa.blogspot.com
Postat av: Veronica

Jag håller med !

2010-06-28 @ 16:20:26
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0