I have to tell you...

Once again...Sex & the City the movie är
SÅ SÅ SÅ bra!!
Usch vad jag grät. Ni vet när det svider i halsen och hakan
börjar darra och man vill bara storböla! Men istället drog
 jag upp täcket över munnen och grät i det tysta ;)


Så här ser jag ut när jag kollade filmen. Mega lurar, fint att bara höra filmen 
och inget annat och blött hår.
Nerbäddad från topp till tå!


By the way...
var ute och gick en 50 minutrare och kom hem
21:30, det ni ;)
 (och ja, jag syftade på mitt förra inlägg)

Nu blir det film nummer två, men den ska jag se
tillsammans med min kära.



Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag får iväg o fixa en ny box o sen får du komma o pimpla vin med mig=)

Sov så gott fina du o ha en underbar dag i morgon!

Puss

2010-06-03 @ 23:42:24
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0