Ett klibbigt A...

Dagen har passerat och jag älskar mitt liv! Har suttit på balkongen nu på
kvällen med bror och sambo och njutit, rätt var det var dök det ner en
 glassbåt från en lång tjepbit, tackar tackar grannen från 3an.
Jag tejpade på en piggelin på min rosa viledamopp och skicka upp en i retur!




Sen tog vi Heinze ner till City Gross och handlade bland annat 16,5 kilo vattenmelon!




Nu ska jag snart gå och tvätta av mig och göra mig redo för sängen och min älskade bok.
Imorgon är det fredag, en lugn fredag. Jag ska vara på gymmet kl 07.00
 På lördag blir det ner på stan för en stänkare och sen Basilika med
min sambo,min far, hans fru, min bror och han "fru", trevligt!


Kommentarer
Postat av: anna

vilken schysst granne. jag vill också ha roliga grannar :)

2010-06-17 @ 21:53:17
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0