En dag att minnas...

iallafall när man tänker på det stundande bröllopet som skall äga rum idag!
Idag har jag och H varit på Blomsterlandet och inhandlat lite
nya blommor till balkongen.
 Penséerna har nu gjort sitt och ligger slängda nedanför balkongen...tihi!
Körde inom familjen i Häljarp och
det blev fika och lite allmänt häng.
Ska snart fara hem och göra iordning oss, sen ska
 vi kolla på tvn 15:30 när vigseln äger rum, måste ju kolla
in att inbjudna gäster och deras vackra klänningar!
Sen blir det stan!


Halsen gör fortfarande ont, varför gör det alltid ondast på morgonen och kvällen?
 Men jag hoppas att det stannar
vid halsont för jag vill verkligen inte bli sjukt nu!

Emma, hoppas du inte blev tjurig för jag inte hade lust att gå igår, verkade nästan som det  :(



Kommentarer
Postat av: Legenden

Nej jag blev inte sur, tyckte bara de va trist men jag förstår dig om du inte mår bra.

Hade ni en trevlig kväll idag?Puss

2010-06-19 @ 18:09:11
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0