Varför plåga sig själv?

Halloj! Usch vad mätt jag är, mår riktigt illa. Varför äter man så  mycket och så snabbt?!
Kanske för att det var så himla gott! Vi gjorde hemmagjorda hamburgare med
sallad, dressing, rödlök, tomat, ost och ketchup. Jag bokstavligt talat tryckte i mig...
Men men man straffar sig själv...



Min jobbedag har varit bra. Lite trött var man när klockan ringde 6:30,
men det var ljuvligt att cykla hem15:30.
Cyklade till Kvantum efter, så nu e kylen fylld igen =)
Ikväll kommer lillebror, den yngsta och ska sova över.
Det blir nog en film och lite popcorn.

Vi har även hunnit med en runda på Järavallen, H joggade men jag orkade
inte utan tog en powerwalk istället.

Kollade precis på lite kort på datorn.
Bjuder på några fina tänkte jag.






Här skulle vi på maskeradfest, eller Halloweenfest rättare sagt.
Det var superkul och alla hade verkligen gått
in för sin utstyrsel. Är inte Håkan väldigt lik jokern i Batman?
Vi handlade Lila byxor till honom på H&M damavdelning, sen hittade
jag en gräslig grön kavaj på Engelbrektsboden som jag
sydde om till en väst. Fast min joker ser lite snällare ut ;)




Här är en bild på mig, som dessutom är brunett. Här rider jag kanon (?)
vid Kalmar Slott. Jag åkte upp en helg och hälsade på gross när
hon pluggade som förskole lärare där. Mkt trevlig helg by the way!


Härlig vinterbild som är tagen på jobb. Den är från December när jag
hade min praktik där. Erkänn att det ser ganska mysigt ut!



Denna bilder blir jag så glad när jag tittar på!
Det var när vi var i London i Oktober när mamma fyllde 50.
Vi går i Hyde Park och hoppsan-steg, Andreas fotograferar,
annars hade han också varit med på bild.

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa boken,
man får ju passa på att njuta utav solen fast man börjat jobba =)
Ha en underbart fortsatt bra dag mina små läsare!







Kommentarer
Postat av: EDEN

Heelo! Stackars dig. Ingen lång semester du fick inte, men kvällarna är långa o varma så då e det bara för dig att njuta då istället. Jag har juh fyra veckor kvar hehehehe...

Jag är själv inte så svag för paj :). Men håller med. Det är lätt o billigt att fixa ihop. Hmm, värt att tänka på! Tack för tipset. Jag hör av mig om jag vill ha morotspajsreceptet :)!!!

Eller hur e det skoj att kolla igenom gamla bilder. I Love It! Man blir så glad.

Nu ska jag iväg till Mvc o kolla om bebis mår bra. Nervös! Hoppas du får en bra dag på jobb o en härlig kväll.

Take care! Kram/ Jennifer

2010-07-20 @ 10:48:02
URL: http://minlillavisa.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hamburgaren såg sjukt god ut =)

Ja du snart närmar det sig med stora steg, nui planeras det.. allt i sista minuter givetvis.

Kramis

2010-07-21 @ 09:59:53
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0