Underbara liljor...underbar sambo...

Sitter i soffan och degar denna lördagseftermiddag.
Framför mig står en stor bukett med ljusrosa liljor som jag fick
av sambon igår när jag kom hem från jobb.
Att man kan bli så glad över blommor! Och liljor är ju favoriten!

Idag har vi varit på en utflykt och det var väl sisådär,
men vi kommer inte åka dit igen...vill inte avslöja vart vi var då blir sambon arg ;)
 Vi åkte inom mamma och fikade på kaffe och blåbärspaj!

Ikväll blir det bara lugnt, precis som igår. Vi åt gott och kollade film
det blev Valentines Day, massa kändisar, den var väl
mysig men ingen höjdare. Idag blir det nog filmen Fish Tank.

Jag har varit så satans trött hela veckan, gäspat och sett ut som ett spöke.
Igår när jag kom hem sov jag en timme, men slocknade
klockan 23 och vaknade 9, snacka om trött!

Det känns som att sommaren är över?
Är den det? Jag känner så bara för att man har börjat jobba...
(kanske har nämnt det i ett tidigare inlägg men jag kommer ej ihåg)

Tycker ni att det är jobbigt att jag har lösen?
Jag skriver absolut inget hemligt eller vettigt överhuvudtaget
så egentligen vet jag inte varför jag har det.
Men det kan vara lite kul att reta upp folk =)
Men jag undrar om någon av er lösenordsinnehavare har gett ut mitt lösen?
för här är betydligt fler läsaren än lösen jag gett ut.
Fast det är ganska lätt för mig att byta...jag sätter ju lösen
pga att jag vill kontrollera vem som läser...

Häromveckan fick jag väldigt fin beröm av en tjej som brukar läsa min blogg.
Jag visste inte att hon brukade göra det så jag blev paff, men glad!
Det är sådana kommentarer som får en till att vilja skriva ännu mer!
Men ni vet hur det e på "sommaren", det sista man vill göra är
att sitta framför en dum dator!
Men jag tycker absolut att du ska starta en blogg, du har ju
massor att skriva om, renovering, barn, jobb etc.
Vad har jag egentligen att skriva om?
Men snart har jag kanske =)



Som avslutningsbild på detta inlägg bjuder jag på en massa bebisspindlar!
Denna lilla skara trodde de skulle få bosätta sig på våran balkong men ikke!
det valde fel ställe för det kom till Spindel-hatar-Malle.
ps! de dog kanske snabbt, mohahahaha!

ha det bra och ta hand om varandra!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Funderar lite på att börja skriva, får se. Förstår att man inte orkar uppdatera så mycket nu med detta fina vädret.Vem vill sitta framför en dator när man kan ligga på stranden? Kram.

2010-07-27 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0