Tysklandsdag...

Imorse blev vi hämtade 7:00 av Lane. Kom hem 17:50 i lägenheten, dvs en heldags shopping!
Vi har idag varit i Tyskland och handlade en massa gott! Det blev en helt del...bl.a:
54 Flaskor vin (!)
20 flak
Bag in boxar
Whisky
Rom
Gin
Jägermeister
Vodka
Fiskefjäsar

Nu är även väskan packad för imorgon drar vi uppåt till ljuvliga Karlstad! Hmm packade på 5 röda, då blir man så nojig att man glömt något...men det är ju inte värre än att man får handla nytt.
Fick även hem 3 nya böcker från cdon förra veckan och en av dem är nerpackad. Jag gillar Sophie Kinsellas shopaholic böcker så en fjärde sådan skall jag börja läsa tänkte jag. Min Mötley Crue bok e slut, buuhuu den var så bra! Går fortfarande och tänker på männen i bandet. Beställde även Lars Kepler- Hypnotisören och Mons Kallentoft- Höstoffer. Cdon hade 3 pocket för 99.- och då passade jag på.
Kommer hem på lördag eftermiddag, då vankas det mysig Winnerbäck på Citadellet med fina vänner, picknick
och förhoppningsvis fint väder.


                                   Vi hoppas på fint väder så vi kan sola o bada på Skutberget!

                                                                 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0