Tisdag och stortrav på Jägersro!

I tisdags var det stressigt! Först var det jobb 7-15:30,
 cykla fort fort hem, hann hem och byta om, svepa en smoothie som Håkan
hade gjort redo till mig och borsta mina tänder. 15:50 kom Kekka och Anki
och hämta oss och vi for ner till Jägersro!
Jag är varken häst eller travintresserad med det var kul!
 Vi satt uppe i logen och åt trerätters och hade bästa utsikterna!
Vi kom hem med plus 705:- så det var ju bra!

Självklart hade man program så man visste vilka hästapollar som sprang!
Det enda jag kolla efter var namnen, bästa namnet satsa jag på!
Den ena hästen har sprungit in 22,5 miljoner, kan ni fatta!!?

Det enda trist var att jag hade jävulskt ont i magen, katarrlikanande och
visste inte vad jag skulle göra! Fick liksom hålla in magen hela tiden
och inte andas så djupt utan många små andetag. 
När vi väl kom hem vid 22:30 brast  jag i gråt i sängen!
Jävla skitmage! Alltid är det något! Men denna veckan har magen
fått snäll ma,t som den gillar. Snäll mat för magen är kokt mat.
Kokt ris, fiskbullar, broccoli mm. Så nu är det bra igen...


Sista loppet gick vi ut och ställde oss, underbar kväll och fullt med folk,
hela 16.000 personer var och kollade!
Tack Kekka och Anki för en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0