Skepp o´hoj!

det är redan torsdag och det gillar vi...GILLAR GILLAR GILLAR!
Idag blir det jogging i Järavallen och sen ska jag även idag vara med Gross.
Vi ska livsnjuta och dricka litta rosé och fira att det snart är semester,
Gross har förvisso redan semester! =)

Längtar till nästa vecka. Shopping med älskade mamma i Malmö,
sen bär det iväg upp till Karlstad. Denna turen blir en extra lång bilresa för ställen som
Fjällbacka och Grebbestad tänkte vi spana in.
Har ju läst en del böcker ac Camilla Läckberg och de utspelar
sig i Fjällbacka, så det ska bli spännande om mina bilder i huvudet
överensstämmer med verklighetens Fjällbacka!

Nej nu kallar dammvippan!!
Kramar /M

Kommentarer
Postat av: anna

men är det nån idé o anstränga sig på järavallen när du ändå kommer o dricka en massa kalorier sen? ;) Ring mig när du är hemma från löparrundan. Kram

2010-07-01 @ 11:36:02
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: EDEN

Vilka planer du har framför dig. Härligt!

O att du orkar löpa o ha dig. Jag blir avis. Måste osså röra på fläsket, fast det kanske ska vänta till bebse tittat ut.

Ja jag längtar så att få fixa i allrummet....det bästa som finns är ju att få sina ideér på print (eller få förgylla dom, på print lät ju konstigt :)).

Självklart måste vi veta könet. Why not egentligen. Alla e så emot det men super att veta så man kan planera namn o shoppa lite innan, o den överraskningen klarar jag mig utan, så mkt annat som händer att man knappt kan fatta allt.

Hoppas du får ett gott slut på veckan o trevlig semester/shoppingtur/bilresa.

Städa lugnt! Kram

2010-07-01 @ 20:36:42
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0