Semestern slut...

Ja, då återstår det endast 3h kvar av söndagen och min semester.
Imorgon ska man på stålhingsten, ska börja 7 denna veckan
och sluta 15:30 istället. Ska bli kul att börja jobba igen faktiskt.
Men så länge det är så här fint väder så vill man ju gärna vara ledig lite till.
Det känns som jag varit ledig jättelänge, och det är så det ska kännas!
 Vi har haft saker att göra varje dag och fått ut mkt av de lediga dagarna.

Igår var det lördag och jag begav  mig hem till Frida
och firade hennes 25 års fest. Trevligt var det, och god mat!
Tiden gick snabbt. Vid halv 12 cyklade vi ner till stan. Hade superkul!

                                          Här är Frida födelsedagsgris med sin lilla hund Twiggy!

                                             Denna galna dam mötte jag upp nere i stan.
                                             Här väntar vi på att toan ska bli ledig på Inferno




Gamla klasskompisaran, längesedan vi sågs alla tillsammans!


Bruna sommarben har man fått, men det försvinnere väl nu
när man ska vistas inomhus 8½ timme om dagen...

Nej nu ska vi mysa i soffan till filmen Ondskan. Håkan har varit iväg och handlat
lite onyttigheter, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0