Kvällsro...

Skymningen har anlänt.
Blommorna på balkongen har slagit sig till ro.
Värmesljusen sprider sitt mysiga ljus.
Temperaturen står på ofattbara 22 grader.
Sitter på balkongen och tänkte läsa, men det är för mörkt.
 Jag spanar på folk som cyklar, kör, går förbi.
Det är rogivande att bara sitta och titta på folk.
 De ser mig ofast inte eftersom jag sitter gömd bakom balkongen.
Idag är det fredag, iallafall i 1 timmer och 9 minuter till.
Imorgon blir det stranden.
Sen blir det grillning och senare ska vi träffa ett par vänner nere vid stranden.
 Det skall blir trevligt.

Det grusar i ögonen och jag börjar kisa, det är för mörkt nu
Hej Då!




Kommentarer
Postat av: EDEN

Nu är det ljust igen. Sol, sol, sol.

Mammen och Lillen är och handlar nybakade bullar och wienerbröd på Lorrys :)....

Vi kanske ses på stranden. Vi ska osså dit...igen hihi.

Hoppas du får det underbart. Tänk, första dan på semestern o du får sol. Kan inte bli bättre!

Sola lugnt!

Kram/ Jennifer

2010-07-03 @ 08:36:35
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0