Konservera dagar...?

Dessa dagar som gått skulle jag vilja konservera! Tänk att ha en hylla med fina plåtburkar fyllda med underbart fina dagar. Så när man sitter inne i lägenheten i december så kan man gå fram till sina burkar, välja en och bara drömma sig tillbaka.

Just nu regnar det ute och jag njuter, njuter av att det är tvärdrag i våran lägenhet och att jag småfryser.
För det var inte igår som man frös sist. Inte en endaste kofta har åkt på på flera dagar =) Är vi i Sverige eller Thailand?

Här kommer lite bilder från den senaste veckan av minnen jag skulle vilja konservera.





















PS! Du det gjorde absolut ingenting, bara så du vet. Det var nästan bara lite skönt...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kryptisk och mystisk kvinna!=)

2010-07-13 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0