Jag vill...

dela med mig, men jag har varken tid, eller ro att göra det just nu. Har inte ens haft min dator på sen i tisdags. Men det är ju så det skall vara på sommaren. Man skall vara ute och njuta så mycket man kan!
För det säger bara *klick* sen e det december och man undra vart sommaren tog vägen.
Man går till jobbet när det är mörkt och man kommer hem när det är mörkt. Men på något sett är det charmigt det med och jag längtar lite...men bara lite!

Idag har vi varit i Barsebäck och solat, badat och kastat frisbee. Hem och duscha sen cyklade vi hem till Mamma och Thomas i Häljarp och grilla, spela kubb och drack gott.
Imorgon blir det shopping i Malmö. Jag vet inte vad jag skall handla förrän jag ser det ;)

Så det är nog bäst att jag somnar nu så jag orkar med en hel shopping dag med min mamma!

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0