Ibland får man göra...

det som känns rätt för stunden! Här finns ju en del snokande människor, men det får  man räkna med när man öppet skirver i en blogg. Men samtidigt får läsarna räkna med att det kan uppkomma lösen också, haaa!


Men här händer inte alltför mkt på min blogg just nu. Anledningen till det är att det är sommar och sol och då skam man vara ute och inte inne =)

Idag hade vi räknat med en sol och baddag men ikke! Solen lös med sin frånvaro. Fast ganska skönt det med faktiskt. Lägenheten fick äntligen känna att den koom i första hand. Har plockat undan diverse saker som låg spidda överallt där dom inte ska ligga. Varför är det så svårt att lägga tillbaka dom där som ska vara med en gång?

Mamma kom in till mig. Vi gick neråt staden och lunchade och uträtta lite ärende, sen inom kyrkogården och satte blommor. Sen har det mest varit häng i lyan med min käreste!

Nu skall vi snart kolla klart på filmen som vi börja kolla igår...jag klarade fem minter...F E M minuter, snacka om trött! Till filmen ska vi äta ostkaka, första gången vi köper hem och ska testa, men jag tror jag gillar det. Jag gillar allt med ost!



Imorgon hoppas vi på en dag med massa sollapande, lördagen likaså. Sen på lördagskvällen vankas det 25-års fest för Frida!

ps! Har ju glömt att visa mina fina efterrättsskålar som jag fyndade på en jääääääättestor loppis i Värmland, kommer snart en bild på dem!






Kommentarer
Postat av: EDEN

Hejsan! Inte du som e boven vännen, det är ju jag som inte kan läsa ordentligt innan jag klickar.

Smart med lösen. Kanske jag osså ska skaffa nu när jag blivit så himla personlig o allt :). Inte gillar man snokisar.

Hoppas du har en deilig semester. Inte hunnit läsa dina inlägg ordentligt...ska driva iväg till beachen strax. Kanske vi ses.

Kram/ Jennifer

2010-07-16 @ 09:50:11
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0