Hos en god vän...

Japps, sitter hos denne goda vän och knappar på datorn lite. Min vän har ett viktigt samtal i köket ;)
Joggingrundan gick perfekt. Klarade den röda rundan utan att stanna...STOOOR Stjärna till mig ;)
Så nu dricker jag rosé och vin med gott samvete...fast att jag inte borde =(

Men vad gör det om 100 år att man har litta bilringar eller gropar i huden, vem är perfekt liksom?!
Då skulle jag gärna villa ha namn och nummer på denna person och ringa och fråga om personen i fråga
är lycklig. Och jag gissar på att svaret är: Nej!
Man borde tänka mer positivt över sig själv och inte se det negativa hela tiden (vilket man e duktig på tyvärr)
För man är ju trots allt frisk, har ett jobb, vänner och pojkvän och familj som gillar en för den man är!

Imorgon är det sista dagen jag skall jobba sen e det semester. Min Emma är inte på jobb och jag saknar henne!
Men hon ska inte tro hon slipper mig! Jag och min sämre hälft ;) kommer snart nercyklandes på Nedre Gatan och tar ett glas eller två på deras ljugarbänk!

Det var allt för mig...KLART SLUT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0