Hej Hopp!

Underbara fredag! Har sovit hyffsat bra inatt med tanke på den hemska värmen, fyy vad kvavt det kan bli i ett sovrum fast att fläkt och fönster är på/öppet.

Idag har jag och H varit i Barsebäck och solat och badat. Det blev många dopp för min del med tanke på att det kokade i skinnet på mej ett tag. När vi väl lämnade stranden efter 4 timmars pressning stack vi inom mamma och fortsatte pressa där lite och lekte med trädgårsslangen ;) man blir barn på nytt, ha ha!

Men en sak är jag besviken på, det blev inge glass på stranden idag =( Att  vara på stranden utan en glass är som Robin Hood utan sin pilbåge, eller som Lady utan sin Lufsen...så jag får nog ta den lilla rackars glassen ikväll!



Sitter i sängen just nu, precis duschat och färgat mina ögonbryn, vilket behövdes! och inväntar att Gross ska komma hem. Vi ska nämnligen ner till stan och se om Karnevalen kan bjuder på något gott i matväg. Dock blir det ingen dricka för min del idag!

Nu ska jag slänga på lite mascara o kläder sen är jag redo!

Ha en skön helg alla och ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0