Tisdag...

Hej hopp! Idag har varit en bra dag! Skolan och grupparbete hela dagen. På vägen hem hoppade jag av på Gustav Adolfs torg och började gå mot 3 butiken, jag visset att jag snart kunde förnya mitt abonnemang och tänkte att jag kanske kunde dra på det stora smajlet och skärma grabbarna där inne om jag kunde få byta upp mig redan nu, och det fick jag! Idag är jag kär på nytt, i min fina vita Iphone =) Bestämde mig för att hälsa på Gross ett slag och eftersom porten låses klockan 18 så får man ju alltid ringa upp så hon kan slänga ner nycklarna, men jag kunde inte, hur fan gör man? Så jag fick dra iväg ett sms där det stod "jag e nere kan du öppna" Gross öppnar fönstret, skrattar och säger:
-Varför ringde du inte?
-Jag vet inte hur  man gör!
-Har du Iphone?
-Jaaa
 Hahahah men nu vet jag! =)

Nu ligger jag i sängen, svintrött, klockan ringer 06:00, denna veckan blir det skolan hela veckan, suck!
Imorgon ska jag fråga Emma om hon vill leka!

Godnatt på er alla där ute <3

                                  

Kommentarer
Postat av: Legenden

Jaa jag vill leka med dig i morgon:)

2010-01-19 @ 23:05:26
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: banana

haha, men du kommer att lära dig alla roliga finesser på den där telefonen. du kan tex ha din spotify där :)

Tack för idag, väldigt trevligt.

Kram och sov gott.

2010-01-20 @ 00:01:16
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oj har missat helt att du börjat blogga.

När vankas det tjejfest med Malin ?? =)

2010-01-21 @ 22:42:37
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0