Måndag avklarad...

Precis myst ner mig i soffan med täcket och man blir så himla glad. Blir ni också alldeles jätteglad när ni precis krypt ner i sängen på kvällen? Jag lägger in stora smilet och tänker "åh vad skön säng vi har" och det gör jag typ varje kväll =)

Idag började vi 13:15 och hade genomgång hela dagen. Nu kurs idag, Butikskommunikation, och det var mkt vi ska göra! Så de närmsta veckorna blir det inget såsande, det ska gudarna veta!! Slutade vid halv fem istället för klockan 6 och det var ju skönt. Har precis druckit te och ätit två ägg och sen två knäckebröd med keso och avokado, mums!

Helgen har varit underbar. För det första var jag ledig på fredag och det var gött, sen bara bio på kvällen. Lördagen gick jag och Emma ner till stan, sen var det storstädning på schemat, sen lite bad och sen kom Emma över och vi dela en flaska vin och gjorde goda hallondrinkar...(och nej Emma, det var inte för mkt rom i ;) ) Vi bestämde oss som hastigast för att kolla in Landskornas enda uteställe och faaan vad trist där var, hinka in en Absolut Päron  och en Mintu sen tog vi oss till Club Bäver och hade skitkul!! Det dansades och skratta och vin/öl/whiskey/sprit flöda...kanske drack vi alla lite för mkt.?!! Sen sov vi 5 pers i två soffor. Ganska trångt, men vem tänker på det klockan 5 på morgonen?

Söndagen inleddes med pizza och sen var det soffan som stod på schemat hela dagen...



Mmmm...


Liket, Smegel och Legenden


?


Liket var allt annat är tuff dagen efter...


Vilken ToyBoy!!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Va e de för jäkla bilder du hittat??:)

Legenden tänkte i alla fall på var hon ville sova och begav sig ut i kylan kvart i fem!!

En SJUKt rolig kväll i alla fall.

2010-01-25 @ 19:47:57
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0