Kommit av mig?

Det är ofta, nästan varje dag som jag tänker på saker eller ser saker och tänker "Oh det ska jag blogga om!"
Men sen på kvällen när jag väl sitter här så har jag glömt det eller så tyckte jag inte att det var en så bra idé.
Jag har egentligen en massa att berätta och dokumentera men jag känner inte riktigt för det än.

Har myst i soffan hela kvällen och haft datorn här i knäet i typ 4 timmar. Fan vad rutten man är! Jag har altid varit så himla pysslig och jag har massa att pyssla med här hemma, men då sitter man hellre här med datorn för man orkar inte. På semester hade vi inte tv eller dator (där fanns ju på hotellet men vi använde inte) och man klarade sig hur jäkla bra som helst, kände inte ens att det var jobbigt. Istället umgicks man på ett helt annat sätt, och jag läste dessutom 4 böcker där nere..varför gör man inte det här hemma? Nu ska jag fasen stänga av datorn bara för det och ta tag i min nästa bok! Imorgon ska vi ses i skolan klockan 10, skönt med lite sovmorgon. Vi ska köra benhårt med grupparbete. Stadium-Svågetorp gruppen rockar!! Likaså Snygga-pösiga-svarta-sexiga-boysorna...(intern skämt)

Hmm vilken dag ska jag släpa mig till gymmet?, jag måste ju dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0