Jag hatar måndagar...

Det finns fan inget bra med måndagar alls. Inte nått endaste positivt kan jag komma på! Den dagen borde utrotas tycker jag, fast då hade tisdagen blivit som den nya måndagen..hmm ja jag vet inte hur vi ska kunna lösa det. Tror nog att vi får leva med måndagar trots allt.

Vaknade i morse 05:15 och var relativt pigg så jag somnade inte om. Jag blev färdig mkt tidigare än jag brukar så jag hade typ en kvart över. Jag hatar när man får tid över på morgonen för det finns inget att göra. På morgonen vill jag stressa och nästan springa till bussen. Jag stod bara och stirra ut genom fönstret och vänta på att klockan skulle bli 10 i 7 så jag kunde gå till bussen. Väl framme på stationen så kan man inte lösa nya student jojo utan det måste man göra i Hgb, Lund eller Malmö..skit!! Då får jag betala en resa till Malmö, 78kr, JIPPIE, dessutom var tåget försenat och proppfullt så jag fick stå enda till Lund.
Skolan i sig har väl varit bra, min klump i magen släppte för att sedan komma tillbaka och då var klumpen dubbelt så stor, attans!!

Väl på Centralen skulle jag handla nytt månadskort men då hade jag fan glömt mitt csn kort hemma plus ett fotografi, fan igen! Fick handla ännu en biljett alá 78kr, dubbel glädje!! Tåget kom i tid och det var ju skönt!
Men det slog mig att jag är ju tvungen att handla ännu en biljett alá 78:- imorgon för att ta mig till Centralen och skaffa kortet. Inga stora summor i sig men för dom 234kr skulle jag kunna köpa mig något riktigt fint för. Ex en fin mascara, ny ansiktskräm men nää det lägger vi på tågpengar.


Nog tjajat om det. H hämta mig på stationen, körde och hämta fotona från Thailand som hade kommit. Sen tog jag mig en god knäckmacka med avokado och keso. Nu sitter jag i soffan med myskläder och har precis duschat. Så här ska jag sitta heeela kvällen, nice!

                                         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0