Gott Nytt År!!

Gott nytt år på er kära läsare. Hoppas ni hade ett bra nyår. Själv hade man nog den bästa nyår som man kan ha!Stå på en strand i 30 graders värme och titta upp i himmeln som är fylld med "happy ballones", det är annat är 10 minus och kolla på en massa raketer! Som ni märkt var det ju ett tag sedan jag skrev, men jag har ju haft mina anledningar! Vi har ju som sagt varit på semester och det var den bästa semestern jag/vi någonsin haft. Tillbringat 24h om dygnet i sol och härligt land med den personen man älskar allra mest är inte fy skam! Känns för jävligt att komma hem men så är det med det. Det är bara att bita i det sura äpplet och inse fakta. Sista terminen i skolan, sen ska man ut i arbetslivet. Kommer lämna pluggandet med blandade känslor.

Det ska bli fantastiskt skönt att äntligen börja tjäna pengar igen för mitt sparkonto börjar verkligen sina...
Men samtidigt har man haft det så himla "slappt" dessa två åren. Har hittat en och annan fin vän i skolan som jag hoppas jag kommer hålla kontakten med!

Är nyss hemkommen från Veronicas examensfest. Det blev mkt tidigare än beräknat. Jag har mått lite skumt sen vi kom hem från Thailand. Sover asdåligt...(fortfarande jetlag), äter asdåligt, huvudvärk och magen är inte som den ska. Anna skulle upp och jobba kl 7 imorgon och jag passade på att åka med dom hem.

Nej nu blir det fan bingen, börjar se dubbelt här!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0