Fredag elr lördag?

Idag har jag varit ledig och det har varit så satans skönt! Vaknade upp vid halv 10. Stack ut till mamma och åt en god frukost och 3 koppar kaffe =) Sen har jag bara varit hemma och myst. Ikväll blir det bio med H och N, det ska bli Snabba Cash och vi ska se den i Luuuund!

Jag har även lagt in enmiljontrehundrafyrtiofyratusen bilder i min Iphone, och jag bara älskar min lilla manick!
Bjuder på första fotobilden som togs. Nyduchad/osminkad (men lika vacker för det!)och skulle precis traska över till Emma för lite onsdagsmys!
Imorgon ska jag och Emma hinka in vin som om det vore "vann"



Kommentarer
Postat av: Legenden

Mormor vakna sent idag med andra ord:)

Hoppas du kan sova lite längre i morgon oxå, för fjortisen pallar inte gå upp kl 7!

2010-01-22 @ 23:58:08
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Andy

Glad för din nya iphone eller :)?

2010-01-23 @ 12:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0