Duktiga onsdag...

Idag har varit en bra dag! Blev hämtad av Putte vid 11 för att åka ner och plugga på Ebbas.
Beställde in lite fika sen drog vi igång våra datorer och jobbade faktiskt! Och blev klara =)
Sen var tanken att gå en runda på stan, men när vi väl var utanför Ebbas och insåg hur mkt det snöa så struntade vi i det. Väl hemma blev det lugnt. Skulle bege oss ut på en promenix men vände efter att ha kommit runt husknuten. Hur kul är det att gå ute när man inte ens kan ha ögonen öppna för all snö som yr?. Det blev att vi gick hem till Legenden för att låna Grey´s box nr 5, och en skiva är redan avklarad.

Nu blir det bingen och boken. Imorgon ska jag ner till stan för att ta mig an skolans uppgift, sen ska jag
hem till min farmor på ett besök. Det var inte i år som jag var där!

Får slänga upp lite bilder imorgon istället, sitter inte vid min dator nämnligen!

Godnatt//M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0