Varför?

Jag kan verkligen inte plugga, varför? Min dag hade jag planerat så bra igårkväll innan jag somna, den såg ut så här:

* Äta frukost

* Sätta på en kanna kaffe och sitta och plugga i köket hela dagen och få arbetet klart

* Gå till tandläkaren 16:20

Istället blev det så här:

* Äta frukost

* Messa Emma om vi skulle ta en långpromenad eftersom det var så fint väder

* Duscha

* Storstäda, dvs damma alla lister, dammsuga soffan, sortera kläderna, dammsuga mm

* Gick ner till tandläkaren, kom dit och vänta en kvart, ingen som kalla in mej. Gick till receptionen och förklara att jag skulle varit inne för en kvart sedan. Receptionisten kollar i datorn och säger: "Du ska vara här torsdagen den 4 MARS"....  tack för den...

* Sätter mig vid köksbordet framför datorn och bara stirrar...jag kan inte komma igång!



Men nu...klockan 21:02 ska jag sätta igång! Jag ska inte lägga mig förrän det är klart! Så kan jag bara njuta imorgon och på lördag och på söndag!

                              




Kommentarer
Postat av: Legenden

Men du va banne mig värd en promenix i de underbara vädret!

Dra med mig ut snart igen:)

2010-02-04 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0