Va beredd!

När man har en snabb kamera i huset kan det smattras av bilder närsomhelst!
Igår låg jag i sängen och skulle ta en tupplur, rätt var det var flyger dörren upp till sovrummet och H leker paparazzi och börjar avfyra en massa bilder! Detsamma var när jag kom hem från helgens festeri förra helgen. Jag hann inte mer än komma innanför förrän H kom flygande med kameran runt halsen och avfyra en massa bilder! Jag tror han har kommit på sitt drömyrke, men han får leta efter en ny modell!!

                         

                         
                         

                        
                                                 Han dök t.o.m upp i badrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0