Trötter...

Känner att jag blivit kass på att blogga tycker ni också det?
Helgen har varit underbar, som alltid! I fredags mötte jag upp min älskade mamma i stan, vi tog en mysig fika på Ebbas. Sen gick jag hem till min älskling och vi drog till Kekka för lite kaffe och danska "smörrebrö" sen gick vi hem till brodern min och tog ytterligare en fika. Farmor var där också och inspektera hans lägenhet!

Igår var det fest! Emma och Lane kom hit på fördrink och vi åt tillsammans också. Sen blev det två runder Buzz. Sen gick vi hem till Åsa där det vankades inflyttningsfest och det var kul!! Var hemma redan vid halv ett (jag, Håkan dundra in vid halv fem), dagen idag har bestått av jobb. Just nu ligger vi här i soffan med täcke och kudde, underbart!!! Vill inte till skolan imorgon, FAN VAD TRIST!!

Åhh jag e alldeles nykär och det är underbart!!

Kommentarer
Postat av: Legenden

Vilken mysig känsla att få vara sådär nykär, de förtjänar du!

2010-02-07 @ 21:04:42
Postat av: anna

ebbas? det ligger i malmö eller?

låter som en trevlig helg, lika trevlig som min. Imorgon är det måndag, dags för lite jobb och på osndag malle, då ska vi bubbla.

2010-02-07 @ 21:52:09
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0