Pluggetisdag!

Igår lämnade jag in tentaarbetet som ska redovisas imorgon, lite nervös är man allt hur det ska gå! Hanna och Putte har redovisat idag och dom fick VG, Grattis!

Nu pluggar jag till fredagens tenta, vilket inte är så kul, men vad gör man? Känner mig grymt flitig idag iallafall! Har även tvättat idag eftersom vi inte hann med våran tvätt i fredags.

Kollade precis igenom Thailandsbilderna, vill tillbaka!! Visst ser det underbart ut?


Hong Island



Phra Nang Beach, rankad som världens finaste strand!


 Poda Island


Mata fiskar på Poda


Beskåda solnedgången på Railay Beach




God mat och många Singha öl!


Maya Beach ("the beach" stranden)


Maya Beach


Phi Phi Island


Vår bungalow på Koh Lanta


Jag matar lilla apan


Kommentarer
Postat av: Jenny Pettersson

Åhh vilka fiiiiina bilder! Jag vill se flera!! Du är söt som socker!!

2010-02-11 @ 22:01:45
Postat av: Putte

Åh Malle!!!!! Det ser underbart ut! Förstår att du saknar det, dreglar bara jag tittar på bilderna! :)

2010-02-12 @ 16:24:11
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0