Onsdag...

Gud vad jag är kreativ när det gäller rubriker. Oftast vill jag inte ha någon rubrik, men det måste man ju ha i denna blogg, därav de fantasilösa rubrikerna!

Dagen idag har bestått av tentaredovisning, som gick vägen, tackar! Hoppa av bussen vid Gustav Adolfs Torg och gick och kika lite affärer. Gjorde riktiga fynd på Monki och Åhléns City. För att inte ha ångest för att jag shoppade så ger jag sakerna till mej själv i födelsedagspresent, smart va? =) Fast det var såna klipp så jag har ingen ångest!
Kom hem vid ett tiden, och jag H och N kolla lite film på eftermiddagen, det blev Con Air som är en av mina favoritfilmer och även denna gången grät jag i slutet.

Nu är vi precis hemkomna från C, det var en god middag och ännu godare efterrätt...
Nu ska jag ägna en timme eller två till lite plugg l(utar nog mest åt en timme)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0