Måndagar är väl i snitt aldrig bra?

Skulle vara på skolan 9:10 för att få lite personlig pepping och genomgång inför examensarbetet.
Står och fixar frukosten vid kvart över 7, men kom på att jag gått upp en timme för tidigt!! Finns det?!!
Där stod jag färdigklädd, färdigsminkad och skulle bara kasta i mig lite frulle för att sedan sätta mig i bilen.
Sur blev jag! Jag klädde av mig och la mig i sängen i 50 minuter till, härligt!

Tacka vet jag Jonas som satt och prata med mig i 40 minuter ang. examensarbetet. Jag vill inte ens tänka på arbetet för då får jag panik och tårarana kommer. Men vi skalade av en del av toppen på isberget, jag fällde en tår och nu känns det genast bättre! Jonas är guld!! Tänk om alla lärare kunde vara som honom! 

Nu sitter jag här i datasalen med en kaffe, Ja jag tog med mig kaffet in i datasalen, fyyy Malin. Men jag LOVAR skolan, jag ska inte hälla ut det på tangentbordet! Jag är faktiskt stor flicka som inte kladdar!

Nej nu väntar jag på bästa Putte sen ska vi sätta igång med fucking mockshop, för vad är bättre än när man går hand i hand med något man tycker är lite jobbigt...

Ha en bra dag alla mina fina vänner  <3

PS! Anna: Ebbas är det nya ordet för Maddes ;)

                                 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du/ni kommer klara exemsarbetet utmärkt. Det är jobbigt, man får lägga många saker åt sidan för det tar mycket av ens tid. Men ni fixar detta galant !

2010-02-08 @ 13:30:10
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Putte

Haha Ebbas är Ebbas och inget annat! :) Maddes vet jag inte ens vad det är.. :P

2010-02-12 @ 16:26:34
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0