Ibland får man...

vissa har en tendens att alltid skryta i sina bloggar så idag vill jag passa på att utmärka mig lite!
I veckan fick vi en uppgift tilldelat till oss, jag tyckte det var lite knivigt eftersom uppsatsen jag valt inte gav så bra fakta, men jag gjorde mitt bästa, och jag fick mkt bra betyg av vår lärare som annars brukar vara tuff med betygen. Då jag själv inte trodde den var bra alls blev nervös när han efter min presentation frågade mig:
Hans: "Hur långt tid tog denna powerpoint att göra?"
Jag: "eeh jaaa typ, 1½ dag"
Hans: "Mm..hade detta varit en tentamensuppgift hade du fått VG direkt, den var jävligt bra!" (Observera att han sa jävligt!) Detta ska du ta åt dej, det är inte ofta jag säger så!
Jag: Rodnar och tackar så mycket.
Bla Bla Bla...det var så himla skönt att höra precis det jag inte förväntade mig att höra, då jag kände att den var skit...men tydligen inte!

Sen ringde chefen från Åhléns och fråga om jag ville jobba lite extra, KLART JAG VILL =)

En mkt bra dag hittills! Nu ska jag gå hem till min lilla mormor, hon har cancer och går på cellgiftsbehandlingar och e så mager...46kilo e inte mkt att skryta med, så jag dit och hålla henne sällskap en stund. Sen ska jag och älsklingen dra till IKEA, vi har ett uppdrag att fullfölja!


                            
                   Dessutom är det Hannas födelsedag idag GRATTIS! Det firade hon med att ge mig en macka!

Kommentarer
Postat av: anna

BRA JOBBAT!

2010-02-01 @ 16:40:17
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skryta får väll alla göra ibland :) man har ju inte bloggen för att enbart vara negativ:) hahaha :)



Tack så mkt, imorgon bitti åker jag. Karlskrona here i come. Puss

2010-02-01 @ 19:35:04
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Legenden

Stort GRATTIs, de va väl skitkul:)

När det känns som sämst brukar de gå som bäst.

Fick ni med er något fint från ikea elr utfört ert uppdrag?

2010-02-01 @ 21:07:26
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0