Vecka 27

Veckorna springer förbi en och lille skrutten i magen är 27 veckor gammal.
Jag känner mig verkligen gravid då magen står rätt ut.
Men jag älskar det och är stolt över min fina runda mage,
den är verkligen klotformad!



Och naveln kommer snart ploppa ut, det känns så.
Snart har jag en ploppad navel.
Var hos BM i måndags och jag har gått
upp 6 kilo, bebis väger ca 1kg nu.


Idag har vi varit på jakt efter gravidjeans, att det skall
vara så svårt att hitta?
Hitta ett par jättebra, men fanns så klart inte i min stolek.
Utbudet suger!!
Så jag får väl snällt gå runder i mina leggings, men jag
längtar efter att få dra på mig ett par jeans.
Jag fick med mig en snygg mamaskjorta iallafall!

Idag har jag och min älskling handlat julgran och stått
i köket och julbakat tre olika sorters godisar
och lyssnat på julmusik.




En supertrevlig söndag som går i julens tecken.
Fick även handlat 2 julklappar idag.

Igår var jag med mamma i stan och då
shoppade vi julklappar och fikade.
Jag älskar att vara med mamma.
Hon är bäst, och vi har så roligt tillsammans.







Kommentarer
Postat av: Legenden

Fina runda magen o den dära BH:n känner jag igen;)

Tur att den kom till användning igen!

2010-12-27 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0