Underbara väder...

Åh vad man blir glad när det är så fint väder!
Sol, vitt och blå himmel. Hoppas allt är bra med er.
Här är det toppen. Sovit som en prinsessa inatt. Endast vaknat två ggr!!
Klockan ringde 8, dax att börja tvätta. Klockan 10 kom Marie och Lucas på
lite god scones frukost och massa kaffe, trevligt!


Nu har jag fixat lite här hemma och ska snart gå till mammas jobb.
Vi ska ta en runda på stan tänkte vi. Jag var där nere igår men glömde handla
den enda saken som jag skulle handla.

Usch igår vad jag rastlös. Jag hade så tråkigt.
Vad ska man göra när man är hemma och ledig?
Man kan ju inte städa och fixa hela tiden. Jag får panik! Får väl lägga ett pussel till, för då
har jag många timmars sysselsättning.
Eller är det någon som har ett förslag?

Måste handla citron idag också, imorgon kl 8 är det dax för glykosbelastning.
Så min lilla bok ligger redan i väskan så jag inte glömmer den. Två timmar kan bli ganska
så långa två timmar om man inte har något att läsa.

Ha en fortsatt bra dag, det skall jag försöka ha iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0