Tysta torsdag?

Idag när jag vaknade av mobilen så stängde jag av den och vände mig om
 och kröp under Hs täcke för att mysa lite.
Men jag kände att jag var helt yr...reste mig upp för att gå på
 toaletten och kände mig alldeles alldeles yr!
Jätteotäckt!
Har varit lite halvyr hela förmiddagen och haft huvudvärk hela dagen.
Jag börjar fundera på om det är järnbrist kanske?
Jag hade skyhögt "järnvärde" när jag var hos BM sist,
men mycket kan ha hänt på två månader.
Det är kanske dax att köpta järntabletter.



Tog foto igår, i övermorgon går jag in i vecka 26! Vart tar tiden vägen?
Jag har endast ökat 4 kilo!? Är det för lite?
Jag äter hela tiden tycker jag. bebis tar väl den näringen den han behöver?
På måndag skall jag till BM och jag har en del frågor som jag behöver få svar på!


Imorgon FREDAG åker hela JaBaDaBaDo gänget på julgalej,
men inte vilket galej som helslt utan till Tylösand Spa!
Åh behöver jag berätta hur ljuvligt det kommer bli?
Tycker dock inte att det ska bli så ljuvligt att visa mig i bikini, men men...
Jag har en behandling imorgon som heter "Mammas mage" den lät så mysig.
Och på lördagmorgon ska jag ha en ansiktsbehandling. Underbart!




Kommer dock saknat min Älskling imorgon!!
I januari har vi träffats i 5år.
Jag älskar honom mer och mer för varje år!
Det är vi föralltid!
(lite kärleksskriver, men det får ni ta ;) )





Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh du e så fin malle:)

2010-12-02 @ 21:38:06
Postat av: EDEN

Så där yr och huvudvärkig kände jag mig också under vissa delar av graviditeten. Kissade extra mkt just då också. Tror det kan vara en hormonomställning som ger lite kaos i vätskemängden i kroppen. Vila o drick mkt!

Har du järnbrist blir du oftast megatrött också och blek. Men käka järntabletter, efter vecka 25 säger dom att et kan va bra tror jag.

Bla bla... tror att jag är en expert hihi.

4 kilo är alldeles lagom, dont worry! Fin du är! Oj en värk :). AJ!

2010-12-05 @ 20:10:21
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0