söndag...igen!

Man skall inte gnälla men varför går helgerna så fort?
Fast denna helgen har ändå kännts lite längre.
Kanske för att man varit uppe och studsat vid 8, halv 9.
Jag kan inte sova länge, det är inte så bekvämt längre...
och värre lär det väl bli.

Idag har vi inte gjort så mycket, men det är ganska så skönt det.
Tagit en liten promenad till Kekka för en kaffe, lagt lite pussel och softat i bästisfåtöljen.
Igår jobbade H och jag och E gick neråt staden på förmiddagen för att handla de sista julklapparna, nu e det klart!
Sen städade jag och hade lite besök på eftermiddag.
På kvällen blev det Mamma Teresa, så gott!

Denna vecka är det endast 4 veckors arbetsdagar, sen är jag ledig till den 10:e Januari.
FAN VAD SKÖNT!! Synd bara att min andre hälft jobbar men någon måste ju försörja den kommande
familjen.

Miniman sparkar och har sig i magen mest hela tiden. Det är en obeskrivlig känsla! Tänk att våran lilla pojke, som vi faktiskt skapat tillsammans ligger där inne och gosar. Tänk att vi ska bli en familj, en egen liten familj.
En mamma, en pappa, en bebis. Det är så sjukt underbart och jag längtar och njuter!
Att dessutom få ha en sån här drömgraviditet gör ju inte saken mindre njutningsbar.

I fredags fick vi förresten vagnen vi beställt. Den står på jobbet. Nästan 3000:- sparade vi, tack Karlstad!
OJ vad man längtar tills man får rulla den på stadens gator!

Veckan har varit bra, men jag har samtidigt varit lite nere. Ibland är man bara det.
Mycket känslor och hormoner i kroppen just nu.
Onsdags var en bra dag, jag och mamma var på Ultraljud och fick se vår lilla knopp, hihi!

Igår gick vi in i vecka 28, igår var det dessutom den 18:e och knoppen är beräknad till den 18:e mars.
Det betyder att det är bara 12 veckor kvar tills han är här. Oj vad vi ska snusa och pussa på honom!

Knoppen, skrutten, mini, plutten, ja det lilla livet har många namn!


Har i veckan även gjort ännu fler julkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0