Måndag 27 dec...

Åh vad det är härligt att vara ledig. Riktigt skönt!
Idag har H också varit ledig. Vi for åt Malmö håller och hamna på Burlöv Center.
Handlade nya satinlakan på Hemtex bland annat, mjukt och skönt!
Sen tog vi en tripp inne i Malmö stad också, men tyvärr fann vi inte det vi sökte.

Hem kom vi, det kokades kaffe och sen spelade vi spel, mysigt!
Imorgon jobbar han igen och det är trist. Men jag skall nog roa mig själv!
Emma kommer över ett tag iallafall.
Igår storstädade jag, sen kom mamma in en sväng och vi käka lunch tillsammans.
Igår var jag faktiskt inte utanför dörren, och jag fick inte panik eller blev
rastlös som jag alltid blir annars.
Jag behövde en lugn hemmadag, jag började även på en ny bok.

Nu skall vi snart kolla på Morden i Sandhamn, de skall tydligen vara riktigt bra.
Ett mkt innehållslöst inlägg, men så blir det ibland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0