En tur på stan...

Resulterade i att jag handlade två nagellack och ett bebisplagg, en body.
Lindex har massa fina bebiskläder. Jag handlade en body jag föll för direkt.
Det är endast det andra plagget jag handlar.
Det känns som att det är för tidigt för att handla, dessutom känns det "förbjudet"
på något konstigt sett.
Det är trots allt 11 veckor kvar.
Jag kommer ha massor av tid sen i vår och rulla vagnen och gå och småshoppa.
Men det är så kul att spana kläder.
Mamma däremot handlade en bunte med bebiskläder. Hon har inte handlat något innan heller.
Men hon kanske kände att när jag handlar så kan hon handla.
Han får gärna handla så mycket hon vill =)



Färgerna kommer verkligen inte i sin rätt.
Bodyn är helt limegrön och pippin luddig och
härligt blå.

Som sagt, jag älskar verkligen limegrönt!




Det kommer bli ett grönt barn, haha!

Nej  nu ska jag och min snoriga näsa och nymålade naglar
 gå och koka en kopp te
och lägga mej och fortsätta läsa min bok.

Trevlig Afton på er!




Kommentarer
Postat av: Legenden

Vilka fina bodysar.

Jag hoppas du o mammi fick en riktigt mysig tur på stan.

2010-12-29 @ 18:40:48
Postat av: Anonym

Jättefin! Det är så kul att handla till de små!

2010-12-29 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0