13 December 2010

Idag är det Lucia, vilket man inte har märkt av direkt. Men om något år får man gå till dagis och se sin lilla pepparkaka lussa runt, gud vad mysigt =)
Idag har varit en bra dag. Vaknade av älsklingens alarm vid 7:10, kröp under hans täcke ett slag.
Sen kollade jag julkalendern i sängen innan jag steg upp vid halv åtta.¨

Jobbedagen gick fort fort fort. Sen gick jag hem i den vinterbitna kylan.
Tände "brasan" och tog en dusch och sen kom älskling vid halv 7, då åt vi sill och potatis.
Jag var så sugen på kokt potatis.
Nu bloggar jag, när jag precis sa att jag skulle ut och pyssla vidare med mina julkort.
För snart skall de postas, och då måste de vara klara, och frimärke skall inhandlas.

Nu är det bara 8 jobbedagar kvar sen är man ledig i 17 dagar, snacka om att det skall bli härligt med lite julledigt.
Det behöver mamma, så hon kan vila upp sig. Men hon kommer sakna Pappa Håkan, för han lär väl jobba varendaste dag. Nackdelen med butiksjobb. Men vi är så glada =)

Nu tycker jag allt att jag är värd en kommentar älskling eftersom det bara är DU som har lösen och läser min lilla blogg! Jag älskar dig över allt annat, fast det vet du!






Kommentarer
Postat av: Okej då;)

Du är bäst min älskling!!

2010-12-13 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0