Världens onödigaste inlägg?

Känner att jag var tvungen att skriva lite så ni inte tror jag gått och dött eller något!
Ni får inte överge mig, jag har bara en svacka just nu!


Fasiken vad det blåser...oj oj oj!
Trodde vi skulle blåsa bort både igår och idag när vi var ute och gick, men ikke!
Tur man har ett par stadiga plus kilo som håller en kvar ;)

Idag vandrade vi ner mot citadellet i hopp om att de fina
trädgårdsflottarna skulle ligga kvar men det var det inte... de skulle jag gärna vilja se.

Idag har vi införskaffat en ny tv i sovrummet, istället för vår lilla 20 tums så blev det en 33a istället, mkt bättre!
Så nu får mannen min kolla hur mkt hockey han vill...(eller inte riktigt hur mkt han vill...)

OJ vad mycket fint det är i butikerna nu, jag längtar efter hösten så man kan få dra på sig en mysig kofta, kura
upp sig i soffan, kolla någon bra serie och dricka litervis med te med honung i.

Idag åt vi en god soppa med broccoli och massa räkor i, mums.

Detta är en inlägg om ditten och datten, typ inget vettigt alls...

Men jag väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan få hoppa in där.
Sen blir det väl fångarna på fortet och en film, tillsammans med choklad och bananmjölk!

Imorgon händer det, jag har längtat, men det känns fortfarande så overkligt!


Nu blev duschen ledig! 
                                                        CHILLEVIPPEN!

Kommentarer
Postat av: Legenden

Vad är det som händer i morgon? Du kan ju inte skriva så utan att berätta vad.

Vi eller i alla fall jag blir ju nyfiken:)

2010-08-25 @ 21:20:57
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0