Välkommen hem...

ja det säger jag till mig själv.
Den gamla goda meningen "borta bra men hemma bäst" slår aldrig fel!
Har haft det toppenbra men det är ju självklart bäst på hemmaplan!
Jag har massa bilder och saker att berätta...MEN inte idag.

Nu ska jag äta middag med min älskling, sen skall vi bara ta igen alla dagar vi varit ifrån varandra.
Att man kan sakna någon så mycket är väl underbart efter 4½år...alldeles nykär är man :D

Jag hoppas att ni haft en bra vecka här hemma och att ni tar hand om varandra.
Imorgon är det jobb igen (kommer jobba 12 dagar i sträck!!) då får vi se resultatet utav våran försäljning.
Håll tummarna på att vi slår förra årets höstmässa!

K Ä R L E K
/M


Kommentarer
Postat av: anna

välkommen hem kompis. hoppas ni har haft det riktigt bra där uppe i norr :)

2010-08-17 @ 23:13:35
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ser framemot bilder =)Hoppas allt är bra med dig annars. Kram Veronica

2010-08-18 @ 09:45:00
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0