Slarvigt av mig...

Gick in på "mina kommentarer" precis och ser att där var 4 kommentarer som jag inte godkänt eller sett.
Hur kan jag ha missat?! Inte min mening iallafall. Men nu e det publicerade.
Jag är tvärkass på att kommentera, jag vill och jag ska!

Är precis hemkommen efter ett kalas i Häljarp hos min farbror. God mat och väldigt god tårta.
Jag gillar inte tårta egentligen, för de brukar innehålla en massa grädde...blä!
Men denna innehöll massa vaniljkräm och blåbär bland annat.

Imorgon är det måndag...det gillar jag inte! Men veckan kommer gå fort! På onsdag är det kick off med jobb och vi skall alla över till Ven och cykla, äta gott och planera inför hösten. Blir säkert trevligt fast att jag är en venhatare!

Idag var jag och min älskling uppe redan vid 7:45, eller uppe och uppe...vi släpade täcke och kudde till soffan och morgna oss där istället. Sen blev det frukost framför nyhetsmorgon med äggknäckemackor och en kopp te.
Vid 10 satt vi i bilen på väg till Skäralids nationalpark. Där är så vackert och det var så friskt och skönt..Mmmm!

Sen var vi hemma hos familjen Andersson på fika och sen hem till Björsings.

Just NU ligger sitter jag i sängen, har precis betalat räkningarna, och jag blev glad! 14.900:- kvar efter räkningarna, här skall shoppas!! Nej Nej Nej, det skall sparas!

Synd att det inte går en bra söndagsfilm på tv idag... får väl bli en gammal film vi har hemma kanske?
Om man inte råkar somna vill säga ;)

Ja det var nog allt för denna dag. Ännu ett meningslöst och totalt ointressant inlägg.
När skall jag få energin och lusten tillbaka?




Kommentarer
Postat av: EDEN

Hej Malin! Jag önskar mina ögon orkat läsa ditt senaste inlägg men de håller tyvärr på att falla ihop. Imorgon skall det läsas rejält, bra att spara. Hemma från jobb.

Ville bara tacka för din trevliga kommentar :). Foglossning är när fogarna lossnar :). Gör satans ont. Kan förhindras om man har tränat muskulaturen kring detta området innan graviditet, så bara att träna på :). Jag = otränad!

Sov så gott! Trevlig jöbbedag imorgon. Kram/ Jennifer

2010-08-31 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0