Idas Hårdesign...


Idag har jag varit hos frissan. Jag blev 15cm hår kortare och jag älskar det!
Anna på Idas är helt klart bäst, jag har alltid varit
helnöjd när jag går därifrån. Hon lyssnar
ger råd och tar sig tid att testa lite saker, även denna gången
avslutade hon med att locka mitt hår med en plattång.
Det bästa är när hon tvättar håret på en riiikitgt länge och masserar
sådär underbart skönt som bara frisörer gör!
Och sen får man samtidigt ligga i massagestolen, Mmmm!

Nu vankas det snart film!
Imorgon åker vi på en liten utflykt, Bs ska med också.
Det tar 3 timmar sen har vi nått vårat mål...


Jag har även unnat mig fina naglar! Såå fint och mycket mer kvinnligare händer =)

Igår grät jag...det gör så ont ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0