Är det dax?

Det är verkligen dax att uppdatera bloggen! Men jag har verkligen I N T E haft ork!
Denna veckan har jag varit magiskt trött. Så trött så jag satt och böla vid middagsbordet i tisdags.
Trots min galna trötthet har H lyckats dragit ut mig till Glumslövsbackar och Järavallen. Det tackar jag för!
Vissa perioder får man dra ut mig, när jag väl är ute är det skönt! Antar att jag har en trött-period nu!
Så det har blivit många mysiga filmkvällar här hemma i veckan, och till filmkvällarna har vi tänt våra underbart goda, ljuvliga ljus från Yankee Candle, I love them!!


Köpte dem på mässan, jag tog den största burken och ååhh vad de luktar gott!
Ikväll luktar här rentvättat, det är doften som ligger etta på Yankees lista, och jag förstår varför!

Det som är bra med mässor är att man oftast får kontakt med en massa bra företag som
man får lov att handla av, och då menar jag handla till inköpspris..hihi!
Så snart ska vi på jobbet ha en inköpskväll och förbereda julklappar och några av de vi ska
beställa av är:
Yankee Candle
Pappelina
LOB Design
Affari
Jelly Bean
Dixie
Underbara företag med underbara produkter!

Jag handla en "galen" sak på mässan också...en kaninlampa!
Den är så ful att den blir cool =)
Brorssan var här i veckan, han tyckte den var läskig, ha ha!




Googla "kaninlampa" precis och såg att den kostar 585kr! Jag fick den för 240kr, hihi!

Jag handlade mera på mässan, men det tar jag i ett annat inlägg!
Nu är klockan snart 21:00 och det vankas fredagsfilm och surt godis ;)

Imorgon ska H iväg och jag ska vara med en vän och vi ska ha film, godis och myskväll, YEAH!

Ha en bra fredag allesammans!

Kram/M


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh de ljusen luktar ju så gott.. Lampan var galen, men tänk att gå upp mitt i natten då kan den nog va lite läskig. Kram.

2010-08-22 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0