2010-08-01

Idag är det den första augusti, sommaren är långt ifrån slut, även om det känns så!
Idag har vi varit och storhandlat på City Gross i Hyllinge.
 1400:- slutade notan på och det kännsunderbart att äntligen ha en massa kött mm i frysen.
Detta ständiga "vad ska vi äta idag" behövs inte diskuteras på ett tag nu, me like alot!

Har också gjort hemmagjord musli.
Har varit slut ett tag men idag  gjorde vi äntligen ny,
det doftar cocos och allt annat gott här hemma nu!

Igår kollade vi på filmen Monsters Ball som gick på tvåan.
Seg film faktiskt...

Imorgon är det måndag igen, idag har vi inget på schemat mer än
en långpromenad ska utfärdas senare idag =)

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: EDEN

Oj, här var en massa inlägg. Me like :).

Javisst e det skönt att ha påfyllt i frysen, men det var såååå längesen vi hade det vill jag lova. Besviken på vårt små handlande o dåliga planering. Needs to change!!!

Jag trodde du skrev att du handlat blå hårinpackning, hahaha. Men det stod bla juh. Så komiskt. Såg dig inte riktigt som en som vill ha blått hår!

Osså hemmagjord musli, så duktiga. Måste jag osså göra bara för det. Så gott!!!

Sommaren är nog över, buhu. Jag ser det så iaf. Men på nåt sätt känns det skönare. Gravid o överdriven värme går inte ihop. Plus att jag ser framemot att shoppa höstkläder o skor hihi.

Fina dina nya shoes var!!!

Har Ni en Pinochiogubbe i trä på jabadabadoo`? Sett en sådan hos en vän o tror hon sa den var från er. Vill ha!!!

Hoppas ni får en ssupervecka med mkt njutning. För visst handlar livet om att njuta, njuta o trivas!!

Vi ska njuta av en skräckfilm o marabou sen när plutt somnat. LÄNGTAR :).

Take care. KRAM

2010-08-02 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0