100828

Sista lördagen denna augusti. Och det regnar. Men det är ganska skönt.
Jag har längtat enormt efter denna helg. Perfekt med lite regn så man kan mysa in sig här hemma.
Vi ska snart göra pannkakor till lunch!
Men först ska jag ta mig an en tidning ur min tidningshög



Man kan köpa tidningar för 20:-st på Formex, men går man som
utställare dit på söndagen efter stängning så är dem gratis!
Tog en prenumeration på Hus & Hem, 6 nr för 99:-, det är den absolut
bästa inredningstidningen tycker jag!


Efter pannkakorna ska vi till Lödde, ska handla present och lite annat!
ikväll vankas det kräftor här hemma, jag har längtat så!

Hoppas ni alla har en trevlig lördag och att njuter för fulla muggar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0