Torsdag i Luuund!

Japp idag styrde Heinze oss till Lund. Gick och strosa lite, men vi kollade extra noga efter en uteservering så vi kunde luncha. Det blev Café Finn på Mårtenstorget. En bakpotatis med lax och räkröra. Vi satt ute och det var heeelt underbart =). Sen tog vi en runda inom Nova, jag smällde hela 14:- inne på Akademibokhandeln! Till mitt skolarbete. Nu är alla korten klara, känns fint. Nu ska jag bara fota snyggt och leka i photoshop.

Middag hos Christel innan idag och en promenad hem, gott! Jag ville inte in i trista lägenheten, så himla skönt väder ute.

Efter inlämnandet av examensarbetet den 7:e maj ska jag ta tag i min träning igen. Då blir det gymmet igen!
Fan alltså, tycker att magen växer. Men det e väl så när man e matglad och inte tränar. Den kombinationen går inte ihop, tyvärr! Men jag lever för livet och det goda med det. Jag skulle aldrig kunna banta eller tortera mig själv på det sättet, aldrig! Men jag kanske måste lära mig att inte äta gott varje dag! Men det e så svårt!


                                                                   Jag och lillebror idag

Pratade förresten med Putte innan, jag berättade att vi varit i Lund och lunchat ute, då berättar hon att hon SITTER på Finn just när vi pratar...scary!! Hur stora är de oddsen att hon också åkt till Lund idag och dessutom sitter på samma cafe´som vi...




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha allt sött e gott,därav livets goda :) jag måste nog oxå inse att man inte kan äta gott var dag,men de e ju så gott :) kanske kan dra ner de till varannan :P

2010-04-30 @ 06:29:45
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hello!

Haha jag var osså på Nova en stund igår, vid halv två två o shoppade, men inte för 14 sek tyvärr. Sved på kontot litta.

Inte e du dum för du tycker så. De är kalla o hårda o det e just det jag gillar :). Industrikänslan...men för att mjuka upp måste man tillsätta andra softare saker/möbler i rummet. Vår stora tylllampa kommer hänga ovan stolarna o lite blommigt och träigt kommer också få ta plats i köket, så det blir lite mildare.

Hoppas du får en härlig Valborg!

KRAM

2010-04-30 @ 09:34:00
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0