Till Emma från Malin ;)

Beroende av: Närhet, familjen
Vad tror folk om dig? Det bryr jag mig inte om
Vad får du oftast komplimanger för? Min fantasi och mitt glada humör
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ok, men det blir  nog på torsdag
Var bor du? Lägenhet
Trivs du där? Absolut
Äger du några Converse? 3 st
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Brukar du bli för full? Nej inte för full ;)
Vad har du för mobiloperatör? 3
Är du allergisk mot något? Ut-------ar
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Malin
Vem ringde du senast? Gross
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Vi bestämde en träff
Antal timmar sömn i natt: 6
Sov du ensam? Nej med Jacob sidan om
Brukar du komma i tid? Alltid!
När mår du bra? När jag tänker på min familj och vänner
När blev du fotad senast? På vår fest i lördags
Hur känner du dig nu? Glad
Vanligaste färg på dina kläder? Blandat, mest svart kanske?
Vad tycker du om fötter? Det är bra att vi har fötter så vi kan ta oss framåt i livet
Vad saknar du? Sommaren
Hade du en bra kväll igår? Absolut, var över hos ett par vänner
Favoritdryck på morgonen? Te
Rakar du benen? Klart
När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag är trött
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott? Har årskort på korpen, men om jag är där är en annan sak...
Vill du hellre ha mail än brev? Brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, fast jag inte upplevt det själv.
Har du spytt offentligt? Klart! Rätt ut på panelen i en taxibil..oops!
Är du nöjd med ditt liv? Jättenöjd. Efter att ha varit med om jobbiga saker lär man sig att uppskatt livet
Är du bortskämd? Ja det är jag, och jag gillar det
Vad gör du i morgon? Ska jag sätta mig med Xarbetet och skärpning!!
Vad är det värsta du vet? många saker, men en sak är att gå upp tidigt på morgonen, kommer man nåonsin att vänja sig vid det?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Blir alltid mer än vad man har budgeterat, 1000:- kanske?
Vad längtar du till? Semestern, att få lön igen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut, även om jag är kass på att vårda min vänskap just nu. Det är många vänner jag varit kass på att träfa och höra av mig till. Men ni finns med mig och jag är bara inne i en dradig svacka!
Hur gammal är du? 26
Du samlar på? Skor och pengar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Gillar du golf? Spelar inte själv men har inget emot det
Vilken tid gick du upp idag? Kvart över 8 tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Japp, de är röd och svartrandiga
Är det okej att gråta? Man måste gråta, tårar mår inte bra av att stanna kvar
När grät du senast? Fredags
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av Csn, resa och spara
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte viktigt. Många tror dom är lite bättre än andra om de har märkeskläder. Jag behöver inte att ha ett fina märke på tröjan för att må bra. jag shoppar de kläderna jag tycker är fina, vart det kommer ifrån har ingen betydelse
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Mellan 9-10
Har du piercing? Nej, har vuxit ur det stadiet, menhar haft i tungan och naveln
Vill du gifta dig? Klart
Vill du ha barn? Absolut, det är det man lever för
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Medelmåttig, kan om jag vill
Är du flygrädd? Nej
Tror du på ett liv efter döden? Kluven där
Tycker du om sushi? Absolut, bästa sushin jag ätit var i Köpenhamn på Sticks ´n Sushi
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon isåfall
Vilken ögonfärg har du? Grönblåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Miljoner gånger
Biter du på naglarna? Det är äckligt, så nej
Hur ofta tränar/motionerar du? När motivationen är där

Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh vad jag älskar din lista vännen:)

En stor puss till dig min underbara

2010-04-11 @ 19:30:35
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0